Akvakultur er ikke bare  oppdrett av lask og ørret. SatsMarint ! konferansen 2015 presenterer  nye forskningsresultater  og oppdrettsmuligheter  av marine arter.    Erfaringer med  yngelproduksjon  av torsk har gitt nye  muligheter for oppdrett av andre arter som f. eks  kveite, berggylt og  rognkjeks.  Kunnskapen  har vi tatt med oss i utviklingen av nye arter og oppdrettsformer.   Norsk Sjømatsenter arrangerer konferansen  i samarbeid med NCE Aquaculture og Norsk Algeforening og er aktuell både for lakseoppdrettere og for de som er interessert i  nyheter innen oppdrett og gjerne vil holde seg oppdatert om det siste nye.  Det blir også egne faglige workshops  på oppdrett av alger  og  presentasjon av forskningsresultater fra det store EU prosjektet, CODE,  på marin yngelproduksjon.

Er du interessert i å vite mer, se program og påmelding, eller kontakt  Grethe Adoff hos Norsk Sjømatsenter (grethe@sjomat.no).

Program for konferansen >>